Esittelyssä insinööritieteiden uudet hakukohteet

Neljään uuteen hakukohteeseen voi tutustua uusien esittelyvideoiden ja webinaaritallenteiden avulla. Videoissa opiskelijat kertovat minkälaista opiskelu on eri hakukohteissa on ja miksi kannattaa hakea insinööritieteiden aloille. Webinaaritallenteissa pureudutaan tarkemmin hakemiseen, opintojen sisältöihin ja uramahdollisuuksiin.

Aalto-yliopiston Insinööritieteiden kandidaattiohjelman uudet hakukohteet olivat erittäin suosittuja kevään 2022  yhteishaussa. Hakukohteiden esittelyvideoilla opiskelijat kertovat minkälaista opiskelu on ja miksi hakea insinööritieteiden aloille.

Lisää tietoa Insinööritieteiden kandidaattiohjelmassa opiskelusta, hakemisesta sekä tulevaisuuden työllistymismahdollisuuksista saa kevään webinaaritallenteista, joissa hakukohteiden vastuuprofessorit, opettajat ja opiskelijat kertovat lisää kursseista, opintojen sisällöistä, hakemisesta ja opiskelumetodeista ja uramahdollisuuksista:

Energia- ja konetekniikka
Kestävät yhdyskunnat
Kiinteistötalous ja geoinformatiikka
Rakennustekniikka

Katso myös:
Opiskele tekniikan alaa Aalto-yliopistossa
Miksi tekniikan ala?
Haku Aallon kandidaattikoulutuksiin

Kestävä digitaalinen arki Turussa, banneri: Minna Vigren.
Mediatiedotteet Julkaistu:

Aikamatka vuoteen 2050 – kestävän digitaalisen arjen teemaviikko levittäytyy Turkuun toukokuun lopussa

Kestävä digitaalinen arki -teemaviikolla 25.5.–2.6. Turussa pohditaan, minkälaista kestävä digitaalinen arki on, miten sitä voisi edistää ja kuvitellaan myös, miltä tulevaisuuden kestävä digitaalinen arki näyttäisi.
Aalto-wide sustainability minor logo
Opinnot Julkaistu:

Uusi monialainen sivuaine Luonnonvarojen kestävä käyttö käynnistyy Aallossa

Aalto tarjoaa uuden monitieteisen sivuaineen, Luonnonvarojen kestävä käyttö, joka on nyt valmis lisättäväksi opintosuunnitelmaasi!
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.
Yhdeksän suurta jäälohkaretta muodostivat taideinstallaation Kansalaistorilla Helsingissä 2021
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Aalto ARTS -kesäkoulu tutkii veden merkitystä taiteen linssien läpi

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kesäkoulun teema on tänä vuonna vesi, jonka merkitystä käsitellään monialaisesti taiteen, elokuvan ja digitaalisuuden näkökulmista.