Avoimen yliopiston opinnot maksutta Ukrainan kansalaisille

Avoimen yliopiston opinnot ovat maksuttomia Ukrainan kansalaisille 31.7.2024 saakka.
Blue and yellow Aalto University flags

Avoin yliopisto tarjoaa opintoja kauppatieteestä, tekniikasta, kielistä ja taiteesta. Osalla kursseista voi olla esititetovaatimuksia, mikä selviää kurssin kuvauksesta. Opiskelijat hyväksytään kursseille ilmoittautumisjärjestyksessä. Opiskelijalle myönnetään kurssikohtainen opinto-oikeus ja opinto-oikeus on voimassa määräajan.

Kaikki avoimen yliopiston opinnot ovat maksuttomia Ukrainan kansalaisille 31.7.2024 saakka.

Ilmoittautuminen tehdään alla olevien ohjeiden mukaisesti:

• Ole yhteydessä avoimen yliopiston toimistoon [email protected] ilmoittautumisajan aikana. Ilmoita viestissä mille kurssille/kursseille haluat ilmoittautua.
  • Jos kurssilla on vielä tilaa, Avoin yliopisto lähettää sinulle ohjeet passikopion lähettämistä varten salatulla sähköpostilla. Ilmoita passikopion kanssa samassa viestissä sähköpostisi ja puhelinnumerosi.
  • Kun ilmoittautuminen on tehty, saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi.

Avoimen yliopiston opintotarjonta löytyy täältä: kurssivalikko

Aalto-yliopiston sivu Ukrainan sodasta: Ukrainan sota

lue and yellow flags by Kalle Kataila

Aalto-yliopisto tarjoaa uusia apurahoja ja maksuttomia erillisopintoja Ukrainan yliopisto-opiskelijoille

Tältä sivulta löydät ohjeet apurahan ja maksuttoman erillisopinto-oikeuden hakemiseen Aalto-yliopistosta. Haut on tarkoitettu ukrainalaisille yliopisto-opiskelijoille ja Ukrainasta turvapaikan saaneille yliopisto-opisikelijoille, joiden opinnot ovat keskeytyneet sodan vuoksi.

Skanskan kehitysjohtaja Jan Elfving esiintyy Rakennustekniikan päivässä 2024
Yhteistyö Julkaistu:

Rakennustekniikka kutsuu yrityksiä mukaan tulevaisuuden kehitystyöhön

Jo keväiseksi perinteeksi muodostunut rakennustekniikan laitoksen järjestämä sidosryhmätapahtuma Rakennustekniikan päivä pidettiin 25.4.2024 Dipolissa Otaniemessä.
Aalto-wide sustainability minor logo
Opinnot Julkaistu:

Uusi monialainen sivuaine Luonnonvarojen kestävä käyttö käynnistyy Aallossa

Aalto tarjoaa uuden monitieteisen sivuaineen, Luonnonvarojen kestävä käyttö, joka on nyt valmis lisättäväksi opintosuunnitelmaasi!
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.
Yhdeksän suurta jäälohkaretta muodostivat taideinstallaation Kansalaistorilla Helsingissä 2021
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Aalto ARTS -kesäkoulu tutkii veden merkitystä taiteen linssien läpi

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kesäkoulun teema on tänä vuonna vesi, jonka merkitystä käsitellään monialaisesti taiteen, elokuvan ja digitaalisuuden näkökulmista.