Tutkimus ja taide

RAI2018 - tutkimuksen, taiteen ja vaikuttavuuden arviointi

Tutkimuksen, taiteen ja vaikuttavuuden RAI2018 -arvioinnissa ulkopuoliset asiantuntijat ylistivät muun muassa innostunutta ja yhteistyökykyistä työilmapiiriä, yliopiston infrastruktuuria, tenure track -urajärjestelmää ja opiskelijavetoista yritysekosysteemiä.

Aalto University Research, Art and Impact (RAI) Assessment 2018

Aalto-yliopisto arvioi kehitystään, toimintansa tasoa ja tulevaisuuden potentiaaliaan teettämällä RAI 2018-arvioinnin (Research, Art, and Impact). Aallon kansainvälisen aseman vahvistamiseksi ja maailmanluokan potentiaalin omaavien alojen tunnistamiseksi yliopiston tutkimuksen ja taiteellisen toiminnan laatu ja yhteiskunnallinen vaikuttavuus arvioitiin kansainvälisesti.

Research, Art and Impact assessment logo

RAI 2018 -arvionnin julkinen englanninkielinen loppuraportti löytyy allaolevasta linkistä. Aalto-yliopiston henkilökunta ja opiskelijat voivat kirjautua sisään ja nähdä myös laitos- ja alakohtaiset arviointiraportit.

Lisätietoja antavat:

Ella Bingham, tutkimuspalvelujen päällikkö, puh. +358 50 384 1501, [email protected]

Erja Ämmälahti, erityisasiantuntija, puh. +358 50 413 1449, [email protected]

Krisztina Cziner, RAI2018-projektipäällikkö, puh.  +358 50 316 1028, [email protected]

Marjo Kettunen, RAI2018-projektipäällikkö, puh. +358 50 3042827, [email protected]

Tutustu tutkimuksen arviointiin Aalto-yliopistossa

Tutkimuksen arviointi

Aalto-yliopisto arvioi säännöllisesti yliopistossa tehdyn tutkimuksen ja taiteellisen työn laatua sekä yhteiskunnallista vaikuttavuutta. Arviointi perustuu vertaisarviointiin ja noudattaa parhaita kansainvälisiä käytäntöjä.

Two women analysing the content of a test tube