Virtuaalinen matchmaking-tilaisuus Uniten siemenrahoituksen hakijoille

Etsitkö kumppaneita Unite! Seed Fund -hakemukseesi? Tämän virtuaalisen matchmaking-tapahtuman tavoitteena on edistää yhteistyötä ja tasoittaa tietä useampien Unite!-hankkeiden toteutumiselle.
Picture of researchers. Photographer Aino Huovio.

Unite! Seed Fund -siemenrahasto

Unite!-allianssin siemenrahaston tarkoituksena on tukea opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden hankkeita, jotka edistävät yliopistojen välistä yhteistoimintaa ja kestävien akateemisten ja opiskelijayhteisöjen muodostamista kaikissa yhdeksässä Unite!-yliopistossa.

Unite! haluaa siemenrahalla aktivoida yhteisten tutkimushankkeiden ja opetustarjonnan luomista, edistää opetus- ja/tai tutkimusyksiköiden välistä pitkäaikaista yhteistyötä ja tukea opiskelijoiden opetussuunnitelman ulkopuolisten tai kulttuurienvälisten toimintojen luomista.

Haku on auki 15.1.-15.3.2024. Lue lisää täältä.

Virtuaalinen matchmaking-tapahtuma

Tapahtuman aikana sinulla on mahdollisuus tavata mahdollisia Unite!-kumppaneita ryhmätyötiloissa (1 tila hankeideaa kohti). Tapahtuma kattaa kaikki kolme rahoituslinjaa (opiskelijoiden toiminta, opetus ja oppiminen, tutkimus ja tohtorikoulutus). Se on avoin koko Unite!-yhteisölle (opetushenkilöstö, opetus- ja oppimisyksiköt, tutkijat ja tutkimusyksiköt, opiskelijat ja opiskelijajärjestöt). Tallenna tapahtuma kalenteriisi ja kopio alla oleva Zoom-linkki.

Päivämäärä ja kellonaika: 16. helmikuuta 2024, klo 15:00-17:00.

Alusta: Zoom Meeting Link

Jos sinulla on hankeidea esiteltäväksi, lähetä lyhyt tiivistelmä (100 sanaa) ja yhteystietosi osoitteeseen [email protected] 11. helmikuuta 2024 mennessä.

Näihin ehdotuksiin etsitään partneria

Olemme saaneet jo noin 40 ehdotusta kaikista yhdeksästä Unite!-yliopistosta, jotka etsivät partnereita. Löydät kuvaukset alla olevasta excel-taulukosta. Tule mukaan virtuaaliseen matchmaking -tilaisuuteen keskustelemaan lisää ehdotuksista, jotka kiinnostavat sinua.

Lue myös

Jar full of coins representing Unite! Seed Fund.

Hae Unite!-yliopistoallianssin siemenrahaa opetus-, tutkimus- ja opiskelijayhteistyön edistämiseksi

Opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden innovatiivisille yhteistyöideoille voi nyt hakea taloudellista tukea. Unite-allianssiin kuuluu Aallon lisäksi kahdeksan muuta korkeatasoista eurooppalaista yliopistoa.

Unite! logo

Yliopistoverkosto Unite!

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset yliopistot -verkostoista, jonka jäsen Aalto-yliopisto on yhdessä kahdeksan muun korkeatasoisen eurooppalaisen yliopiston kanssa. Unite! pyrkii merkittävästi vahvistamaan opiskelijoiden ja henkilökunnan liikkuvuutta sekä edistämään eurooppalaisen korkeakoulutuksen laatua, osallisuutta ja kilpailukykyä.

Yhteistyö
The image shows a jar of coins with a green plant growing from it. Text Unite! Seed Fund 2023.

Aalto mukana kahdeksassa Unite! Seed Fund -rahoitusta saavassa hankkeessa

Uniten siemenrahasto tukee opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden ehdotuksia, jotka edistävät allianssin yliopistojen välistä yhteistoimintaa.