Kestävyystieteen ykköstapahtuma: Sustainability Science Days 2024

Sustainability Science Days on kansainvälinen konferenssi, jonka järjestävät Helsingin yliopiston kestävyystieteen instituutti (HELSUS) ja Aalto-yliopisto yhteistyössä kansainvälisen SRI-kongressin kanssa. Tänä vuonna tapahtuma pidetään 10.–14.6.2024.
People registration to SSD conference

Suomen suurin kestävyyden tutkimustapahtuma liittoutuu yhden maailman johtavan kestävyyden kongressin kanssa

Sustainability Science Days (SSD) on Suomen suurin kestävyystieteen konferenssi. SSD kokoaa yhteen akateemisen yhteisön, kansainväliset huippupuhujat, yhteiskunnan eri toimijat sekä osallistujat luomaan tietoa ja ratkaisuja kestävän tulevaisuuden puolesta.

Konferenssi järjestetään ainutlaatuisessa yhteistyössä Aalto-yliopiston ja Helsingin yliopiston Kestävyyden tutkimuslaitoksen (HELSUS) kanssa. Tänä vuonna Sustainability Science Days (SSD) yhdistyy yhden maailman suurimman kestävyyskongressin kanssa – Sustainability Research & Innovation Congress (SRI).

Tämän tapahtuman kieli on englanti. Lisätietoja teemasta ja tapahtumasta löydät tapahtuman englanninkielisiltä sivuilta ja sricongress.org.

Sustainability Science Days and SRI logos
Logo collage with black Aalto University, University of Helsinki and Helsinki institute of sustainability science logos.