Palvelut

Kokous- ja saunatila Aalto Inn Laajalahti

Kokous- ja saunatila Aalto Inn Laajalahti sijaitsee Otaniemen rannassa. Tule työporukan kanssa viettämään rento saunailta tai kokous merinäköalalla.
Laajalahti

Aalto Inn Laajalahti on viihtyisä kokoustila, jossa on yhtenäinen kokouspöytä 20 henkilölle sekä istumaryhmä kymmenelle henkilölle. Kokouspöydän päädyssä on LCD-näyttö, johon voi liittää kannettavan tietokoneen.

Saunaan mahtuu kymmenen henkilöä kerrallaan nauttimaan löylyistä.

Kokoustilassa on pieni keittiösyvennys, jossa saunajuomat pysyvät viileässä ja kahvitusta varten on astiasto valmiina.

Pyydä tarjous

Hinnat ja varaukset

Tiedustelut: [email protected]

Ravintolapalvelut

Asiakas voi tuoda ruoat ja juomat itse tai tilata ne haluamastaan catering-yrityksestä.

Sijainti

Otaranta 4, Aalto Inn tutkijahotelli, 5. kerros.

Vuokraa tila tapahtumallesi Aalto-yliopiston kampukselta

Aalto-yliopisto tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset puitteet erilaisiin tilaisuuksiin. Varattavia tiloja Espoon Otaniemessä on yli 100.

Dipoli events

Muut tapahtumatilat Aalto-yliopiston kampuksella

Dipoli - Tapahtuma- ja kokoustilat

Dipoli toimii Aalto-yliopiston päärakennuksena. Se on uudenlainen monikäyttötalo, jossa yliopiston osaaminen, toiminta ja ihmiset näyttäytyvät. Dipoli tarjoaa koko Aalto-yhteisölle ja sidosryhmille kohtaamispaikkoja, työtiloja sekä tapahtuma- ja näyttelytiloja.

Dipoli, Käpyovi. Photo: Aalto University/Tuomas Uusheimo

Otaniemi - Tapahtuma- ja kokoustilat

Etsitkö pientä vai isoa tilaa tapahtumallesi? Aalto-yliopisto tarjoaa monipuoliset puitteet tapahtumiin, kokouksiin, seminaareihin ja kongresseihin. Varattavia tiloja on yli 100 ja ne sijaitsevat Otaniemen kampuksella. Toivotamme tervetulleiksi Aalto-yliopiston sidosryhmät ja kumppanit kuin myös muut toimijat tutustumaan tiloihin ja järjestämään tapahtuma yliopiston sykkeessä.

Aalto University Undergraduate Centre Otaniemi, image: Tuomas Uusheimo

Lisätietoa

Lisätietoa tilojen varaamisesta ja kampuksesta

Tätä palvelua tarjoaa:

Aalto-yliopiston tilamyynti

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä [email protected].