Ohjelmat

Tämä sivusto on Arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin ja sisustusarkkitehtuurin kandidaattiohjelman opinto-opas, jossa olevat materiaalit ja ohjeet on suunnattu ohjelman kaikkien pääaineiden opiskelijoille. Sivuilta löytyy ohjelman opetussuunnitelma ja tarkempia ohjeita omien opintojen suunnitteluun. Jos olet kiinnostunut hakemaan ohjelmaan, seuraa sivun alaosan linkkiä hakusivuille.

Arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin ja sisustusarkkitehtuurin kandidaattiohjelma on Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ohjelma.

Siirryitkö Arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin ja sisustusarkkitehtuurin kandidaattiohjelmaan vanhasta Taiteiden ja suunnittelun kandidaattiohjelmasta?

Tarvittaessa saat lisätietoa siirtymisestä Arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin ja sisustusarkkitehtuurin  kandidaattiohjelmaan Opetusportfoliouudistus-sivulta. Tarvittaessa näet vanhan tutkintorakenteen ja vanhat tutkintovaatimukset Taiteiden ja suunnittelun kandidaattiohjelman sivuilta.

Students

Aalto ARTSin opetusportfoliouudistus 2022

Tietoa opetusfoliouudistuksesta 2022

Palvelut
Student guide illustration, bachelor's programmes
Ohjelmat

juoksijoita rantaraitilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ilmoittaudu Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisölle ilmaiseen liikuntatapahtumaan!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Kerro, millainen MyCourses työtila edistää opiskelemistasi

Kysely Moodle-työtilojen kehittämiseksi kielten opetuksessa
Students at the European Parliament building in Strasbourg participating in the European Student Assembly.
Yhteistyö Julkaistu:

Aalto-yliopiston opiskelija European Student Assemblyssä

Sofia Pascolo osallistui huhtikuussa 2024 Strasbourgissa järjestettyyn European Student Assemblyyn.
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

KiViTa on pääkaupunkiseudun korkeakoulujen yhteinen kieli- ja viestintätarjotin.

Hakeminen

Sisustusarkkitehtuuri - Arkkitehtuuri, maisema-arkkitehtuuri ja sisustusarkkitehtuuri, taiteen kandidaatti ja maisteri

Miten tilan atmosfääri syntyy? Miten rakennetun ympäristön kulttuurisia ja kestävän kehityksen arvoja edistetään suunnittelun keinoin?

Aalto University, photo Unto Rautio

Maisema-arkkitehtuuri - Arkkitehtuuri, maisema-arkkitehtuuri ja sisustusarkkitehtuuri, tekniikan kandidaatti ja maisema-arkkitehti

Maisema-arkkitehtuurissa yhdistyvät esteettisyys, ekologisuus ja toiminnallisuus. Monialaiset opinnot antavat hyvät valmiudet työelämään.

Kaksi opiskelijaa työskentelemässä maisemapienoismallin parissa.

Arkkitehtuuri - Arkkitehtuuri, maisema-arkkitehtuuri ja sisustusarkkitehtuuri, tekniikan kandidaatti ja arkkitehti

Arkkitehtuurin pääaineen tarkoituksena on varmistaa, että opiskelija tuntee arkkitehtonisen suunnittelun perusteet. Kandidaatin tutkinto ei tuota arkkitehdin ammattipätevyyttä, mutta se antaa opiskelijalle hyvät valmiudet toimia avustavissa ammatillisissa tehtävissä esimerkiksi arkkitehtitoimistoissa tai julkisissa suunnitteluvirastoissa.

Rakennettu ympäristö muodostaa maassamme kansallisvarallisuuden perustan. Siksi on tärkeää, että opiskelija oppii jo kandidaattivaiheessa hahmottamaan kokonaisvaltaisesti rakentamisen tehtäväkentän ja ihmisläheisen toimintaympäristön. Kandidaatin tutkinto antaa opiskelijalle hyvät valmiudet toimia avustavissa ammatillisissa tehtävissä.

Students at Undergraduate Centre / Photo by Unto Rautio

Anna palautetta sivusta