Ravintola Eat Poke on avautunut uusiin tiloihin A Blocissa

Kauppakeskus A Blocin ensimmäiseen kerrokseen on avautunut kauppakeskuksessa jo aiemmin toiminut ravintola Eat Poke.
Restaurant Eat Poke's lunch buffet

Ravintola Eat Poke tarjoaa nimensä mukaisesti aasialaishenkisiä riisistä, tuoreista kasviksista ja erilaisista lisukkeista kulhoon koottuja annoksia. Lounaalla herkulliset kulhoannokset kootaan oman makumieltymyksen mukaan buffet-pöydästä listalta valittujen pääraaka-aineiden alle. Tarjolla on myös muita aasialaisen keittiön makuja.

Eat Poken buffet-lounas joka arkipäivä klo 11–16.
Tervetuloa lounaalle!

Eat Poken aukioloajat:
ma-pe klo 11–20
la klo 12–20
su klo 12–18

Seuraa Eat Pokea Instagramissa.

Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Anne Sunikka, Anton Sigfrids and Pekka Marttinen
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 kokosivat yhteen avoimuuden asiantuntijoita ympäri Suomen

Yli 90 osallistujaa paikan päällä ja 90 osallistujaa Zoomissa kuunteli esityksiä tekoälystä, lakiaiheista ja datan hallinnasta sekä avoimen tieteen ajankohtaisista asioista Suomessa. Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä Aalto-yliopisto, VTT ja avoimen tieteen koordinaatio.
Muotoilija Noora Yaun suunnittelemia kimaltavia puukristalleja. Kuva: Mikko Raskinen
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avaruusteknologiaa, kimaltavaa puuta ja muotoaan vaihtavia tekstiilejä - tutustu maailmaa muuttavaan tutkimukseen upouudessa Marsio-rakennuksessa

Mahdottoman tekijät -näyttelyt ja Designs for a Cooler Planet -festivaali käynnistävät Aalto-yliopiston uuden kohtaamispaikan syyskauden.