Postin pakettiautomaatti nyt A Blocin toisessa kerroksessa

Uusi ja suuri Postin pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskus A Blocin toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä.
Postin pakettiautomaatti A Blocin toisessa kerroksessa

Postin pakettiautomaatti on poistunut K-Market Otaniemestä ja uusi, suurempi pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskuksen toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä, vastapäätä hissiä ja opiskelijaravintola Food & Co A Blocia.

K-Market Otaniemessä sijaitsee edelleen Postin noutopiste. Lisäksi Postin pakettiautomaatit löytyvät Alepa Otaniemestä sekä metron lippuhallista. Postin kirjelaatikko sijaitsee A Blocin parkkipaikan puoleisten ovien vieressä.

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

Muotoilija Noora Yaun suunnittelemia kimaltavia puukristalleja. Kuva: Mikko Raskinen
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avaruusteknologiaa, kimaltavaa puuta ja muotoaan vaihtavia tekstiilejä - tutustu maailmaa muuttavaan tutkimukseen upouudessa Marsio-rakennuksessa

Mahdottoman tekijät -näyttelyt ja Designs for a Cooler Planet -festivaali käynnistävät Aalto-yliopiston uuden kohtaamispaikan syyskauden.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.
Kolmeosainen kuva: vasemmalla keltainen kukka ja teksti Marsio,  keskellä kuva Aino-Marsio-Aallosta, oikealla Aallon logo o
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopiston kaikille avoin kohtaamispaikka Marsio avaa ovensa syyskuussa

Avajaisnäyttelyt esittelevät Aalto-yhteisön ratkaisuja kestävän tulevaisuuden rakentamiseen.