Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut entisestään KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
KKJ Kauppa Otaniemi sijaitsee A Blocin ensimmäisessä kerroksessa

Yhteisömme monipuolisia makuja palveleva KKJ Kauppa Otaniemi tuo monipuolisia tuotteita Kiinasta, Etelä-Koreasta ja Japanista aivan kotiovellesi. Kauppa sijaitsee A Blocin ensimmäisessä kerroksessa Eat Poken vieressä.

Laaja valikoima aasilaisia tuotteita

KKJ Kauppa Otaniemen myötä A Blocin palveluvalikoima on laajentunut, tarjoten nyt entistä monipuolisemman ostoskokemuksen.

Himoitsetpa sitten ramen-nuudeleita, korealaisia välipaloja tai japanilaisia herkkuja, KKJ Kauppa Otaniemi on sinua varten! Tutustu heidän laajaan valikoimaan pakattuja elintarvikkeita, välipaloja ja juomia suoraan Aasian sydämestä.

Voit myös hemmotella itseäsi herkullisella kuplateellä ja maukkailla Takoyaki-välipaloilla, jotka on valmistettu tuoreeltaan sinua varten. Nauti vastustamattomista Aasian mauista täällä Otaniemessä!

Avajaisalennus

Juhlistaakseen avajaisiaan KKJ Kauppa Otaniemi tarjoaa 10 % alennuksen kaikille asiakkaille tämän viikon ajan. Eikä siinä kaikki! Avajaisviikon jälkeen opiskelijat nauttivat 5 % alennuksesta normaalihinnoista, mikä tekee Aasian makujen tutkimisesta entistä edullisempaa.

Älä jää paitsi tästä jännittävästä uudesta lisäyksestä A Blociin! Tule KKJ Kauppa Otaniemeen ja aloita kulinaarinen matkasi Aasian makujen läpi. Nähdään siellä!

KKJ Kauppa Otaniemi logo

KKJ Kauppa Otaniemi

Sijainti: 1. kerros, kauppakeskus A Bloc, Otaniementie 12, 02150 Espoo

Puhelin: 044 241 1642

Sähköposti: [email protected]

Kaupan sivu

Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.
4G-5G-antenneja kampuksella
Kampus Julkaistu:

Valkohattuhakkerit pistävät taitonsa testiin Hack the Networks -tapahtumassa Otaniemessä

Aalto-yliopisto tarjoaa tapahtumaan harvinaislaatuisen 5G-testiverkon ja on mukana järjestämässä yhtä haastetta.