Studera vid Aalto

Admission to the Bachelor's Programme in International Business, Bachelor (Mikkeli) and Master (Otaniemi) of Science in Economics and Business Administration (3 yrs + 2 yrs)

Aalto-universitet har ingen ekonomutbildning på svenska. Därför information om Bachelor’s Programme in international Business är bara på engelska och finska. Till Bachelor’s Programme in international Business söker man via portalen Studieinfo.fi under ansökningstiden i den första gemensamma ansökan på våren. Information om ansökning finns på denna sidan på finska och på engelska.
BScBA students at Mikkeli Campus

Loading table of contents

Aalto University Mikkeli Campus Study Office

tel:+358(0)50 4389837

Ansökningsalternativ

Bachelor's Program in International Business, Aalto University

International Business, Bachelor (BScBA, Michel) and Master of Science (Otnäs) in Economics and Business Administration

Bachelor’s Programme in International Business (BScBA) ger studerande omfattande kunskaper och färdigheter att bygga upp, utveckla och leda företag med globala ambitioner. En kandidatexamen i företagsekonomi med internationellt fokus ger ett antal olika karriärmöjligheter inom den privata och den offentliga sektorn, i olika branscher och på flera kontinenter.

Utbildningsutbud
  • Publicerat: