Otaniemen kaupunkiviljelypalstat haussa 9.3.2021 saakka

Haluatko palstan Otaniemen Ossinlammen viljelyalueelta? Hae nyt!
Urban gardening in Otaniemi, photo Otaniemi Urban Gardening association
Otaniemen kaupunkiviljely-yhdistys ry

Palstat ovat 7–24:n neliömetrin kokoisia ja vuosivuokra on noin 45-100 euroa koosta riippuen. Vuokraan sisältyy Otaniemen kaupunkiviljely-yhdistyksen jäsenmaksu. Palstat jaetaan hakemusten saapumisjärjestyksessä. Palstojen jaosta ilmoitetaan maaliskuun lopussa.

Palstojen hallinnoinnista vastaa viljelijöistä koostuva Otaniemen kaupunkiviljely-yhdistys ry, jonka jäseniä ovat Aallon henkilökunta, opiskelijat, sekä muut alueen aktiivit.

Hae palstaa

Kysymyksiä? Ota yhteyttä Otaniemen kaupunkiviljely-yhdistykseen:

[email protected]

Lisätietoa saat myös Facebookista: https://www.facebook.com/OtaniemiUrbanGarden/

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
Otaparkki julkisivu
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.