Uutiset

Osallistu AaltoSDG-kilpailuun kesäkuussa

Osallistu AaltoSDG mobiilisovelluksen kestävää kehitystä edistäviin haasteisiin kesäkuussa ja voita leffalippuja.
Competition time

Inspiroidutaan yhdessä ja toimitaan kestävämmän tulevaisuuden puolesta!

Koko kesäkuun käynnissä oleva kilpailu haastaa uudemmat sekä kokeneemmat AaltoSDG sovelluksen käyttäjät: jaa sosiaalisessa mediassa kuva itsestäsi osallistumassa AaltoSDG:n tarjoamiin haasteisiin tai kerro yleisiä kokemuksia applikaatiosta. Osallistujien kesken arvotaan leffalippuja.

Osallistuaksesi kilpailuun, jaa kuva sosiaalisessa mediassa hästägillä #AaltoSDG ja tägää @AaltoASH Facebookissa ja Twitterissä tai @aaltosdg Instagramissa. Jokainen jaettu kuva lisää mahdollisuuksiasi voittaa palkinto.

Kolme onnekasta osallistujaa saa leffalipun kuun lopussa palkinnoksi kestävän kehityksen teoistaan. Kilpailu on käynnissä 1.-28.6.

Lataa AaltoSDG App Store tai Google Play -sovelluskaupasta.

Lue lisää AaltoSDG:stä.

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lisää tästä aiheesta

Heikko kirkastuma, kuva: Metsähovin radiotutkimusasema
Tiedotteet Julkaistu:

Uusi tutkimus: Rauhallinen Aurinko on paljon aktiivisempi kuin luulimme

Rauhallista Aurinkoa on tutkittu huomattavasti vähemmän kuin aktiivista Aurinkoa.
Pohjoisen ikirouta-alueen vehreää kasvillisuutta. Kuva: Ive van Krunkelsven
Tiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ikiroudan sulaminen voi lisätä kasvihuonepäästöjä luultua enemmän – syynä kasvien juurten vauhdittama lisähajotusilmiö

Lisähajotusilmiö voi yksinään johtaa jopa 40 miljardin hiilitonnin vapautumiseen ikiroudasta vuoteen 2100 mennessä.
vaping
Tiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tekoälyn avulla tehty tutkimus osoitti: Instagram tulvii nuoria houkuttelevaa sähkötupakkamainontaa

Sadoista tuhansista sähkötupakkajulkaisuista yli 60 prosenttia oli peräisin yritystileiltä. Nuorille mainostetaan muun muassa sähkötupakan makutiivisteitä.
Kuvituskuva: Matti Ahlgren.
Tiedotteet Julkaistu:

Päivittäistavarakauppa selvisi koronakeväästä nopean kommunikoinnin ja joustavuuden avulla

Korona-aika korosti päivittäisen kommunikoinnin, joustavan suunnittelun ja resursoinnin sekä ketterien toimintatapojen merkitystä, alustavasta tutkimusraportista käy ilmi. Tulokset voivat auttaa päivittäistavarakauppaa valmistautumaan koronan mahdolliseen toiseen aaltoon.