Tapahtumat

Vierailuluento: Professori Ray Sterling - Worldwide developments in urban underground planning

Maanalaisen suunnittelun vierailuluento.

Maanalaisen suunnittelun ehdoton guru Ray Sterling (Professor Emeritus at Louisiana Tech University) tulee lokakuussa Suomeen tutustuakseen toteutettuihin maanalaisiin kohteisiin. Hän on kirjoittamassa niistä ja muista kaupungeista kansainvälisen julkaisun.

Professori Sterling pitää Aalto-yliopiston rakennustekniikan laitoksella 3.10.2019 luennon aiheesta Worldwide developments in urban underground planning.

Lisätietoja luennosta englanninkielisillä sivuilla.

Ilmoittautuminen ei ole pakollista. Tervetuloa kuuntelemaan luentoa!

Yhteyshenkilö: Professori Mikael Rinne (Associate professor), kalliomekaniikka (Rock Mechanics), rakennustekniikan laitos

Luento järjestetään yhteistyössä Maanalaisten tilojen rakentamisyhdistyksen (MTR) kanssa

URL kopioitu