Sustainability Science Days 2021: Tuho ja luovuus

Sustainability Science Days -konferenssi 18.-19.5.2021 tuo yhteen tutkijat, opiskelijat, yritykset, kansalaisjärjestöt, julkisen sektorin ja suuren yleisön keskustelemaan ja oppimaan kriittisistä kestävyyshaasteista ja niihin vastaavista ratkaisuista ensi kertaa online-ympäristössä. Konferenssin järjestäjinä toimivat Helsingin yliopiston kestävyystieteen instituutti (HELSUS) ja Aalto Sustainability.
Sustainability Science Days 2021 - Destruction & Creativity - May 18-19th, Helsinki and Espoo

Sustainability Science Days 2021: Tuho ja luovuus

Sustainability Science Days ­–konsepti on jatkumoa suuren suosion saavuttaneista tiedekonferensseistamme vuosilta 2018 ja 2019. Edellisinä vuosina SSD on käsitellyt mm. ilmastotoimia sekä kestävää kuluttamista. Molempina vuosina tapahtuma on kerännyt yli 500 vierasta, mukaan lukien poliitikkoja, yrityselämän edustajia sekä alansa huippututkijoita.

Vuoden 2021 konferenssin teema on Destruction & Creativity, eli tuho ja luovuus. Teeman avulla haluamme korostaa radikaalien muutosten välttämättömyyttä kestävyysongelmien ratkaisemiseksi. Nykyisen systeemin hienosäätö ei enää riitä, vaan vanhoja rakenteita on tuhottava, jotta voimme tehdä tilaa uusille ratkaisuille. Tähän työhön tarvitaan yhteiskunnan kaikkia toimijoita.

Tapahtuma järjestetään 18.-19.5.2021 ensi kertaa verkossa. Konferenssin digitaalinen formaatti edistää tapahtumaa saavuttamaan laajan ja monimuotoisen yleisön ammattilaisia, tutkijoita, päättäjiä ja opiskelijoita instituutioista ja organisaatioista ympäri maailman sekä tuo heidät yhteen etsimään luovia ratkaisuja nykyajan radikaaleihin haasteisiin.

Rekisteröityminen ja ohjelma tapahtumasivuilta.

Lisätietoja konferenssista

Paula Schönach

Senior Advisor
E706 Dept. Management Studies

Meri Löyttyniemi

Erityisasiantuntija, kestävä kehitys

SSD2021-järjestäjätiimi ja käytännön asiat

Sustainability Science Days 2021: Destruction & Creativity (ulkoinen linkki)

Sustainability Science Days is a two-day conference organised jointly by Helsinki Institute of Sustainability Science and Aalto Sustainability.

URL kopioitu