Kevätkursseja Avoimessa yliopistossa

Avoin yliopisto on olemassa kaikille. Opintotarjonta koostuu eri oppiaineiden kursseista tai opintokokonaisuuksista.
Image

Tule Aaltoon opiskelemaan, olit sitten etsimässä uutta osaamista ja oppimisen iloa, hakeutumassa tutkintoa kohden tai tutustumassa Aallon tieteenalojen uusimpiin saavutuksiin. Avoimen yliopiston kautta se on mahdollista!

Valitse kurssivalikosta kevät, niin saat hyvän näkymän seuraavaksi avautuvaan tarjontaan.

Kevään ilmoittautuminen käynnistyy 27.11.2019 klo 12.00 porrastetusti. Avoimessa yliopistossa ilmoittaudutaan yksittäisille kurssitoteutuksille ja opintomaksu määriytyy kurssitoteutuksen laajuuden mukaan (15€/opintopiste).

Kesän 2020 opinnot julkaistaan 1.3.2020 mennessä! Kesän opinnot käynnistyvät toukokuun aikana ja päättyvät elokuussa.

Avoimen yliopiston kurssit