Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: Navigating a Volatile, Uncertain, Complex, & Ambiguous World with Operations Leadership

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain.

Seuraa seminaarin online striimiä:

Tai seuraa seminaarin online striimiä alla olevan linkin kautta:

Seminaarin kieli on englanti. Lisätietoja seminaarista löydät seminaarin englanninkieliseltä sivulta. Kutsu livetapahtumaan lähetetään Kauppakorkeakolun tukijoille, kumppaneille sekä alumneille.

Operations Leadership with Gautam Basu -podcast

The Operations Leadership with Gautam Basu -podcast tarjoaa näkökulmia yritysjohtajille ja asiantuntijoille arvon luomisesta liiketoimintoja ja prosesseja kehittämällä, digitaalisilla innovaatioilla ja johtajuudella.

Operations Leadership with Gautam Basu podcast. Photo: Aalto University / Roope Kiviranta

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar