Palvelut

Löydä sisällöt sivun alkuperäisen tekijän, päivittäjän tai sisällönomistajan perusteella

Tässä ohjeessa kerromme, miten aalto.fi-sivuston sisältöjä voi suodattaa sisällön tekijän (author), päivittäjän (editor) ja sisällönomistajan (content owner) perusteella.

Aalto.fi-sivuston sisältöjä voi suodattaa seuraavilla rooleilla:

• sivun alkuperäinen tekijä
  • sivua viimeksi päivittänyt
  • sisällönomistaja.

Sivuston kaikki sisällöt löytyvät listattuna, kun klikkaat Sisältö-nappia vasemmasta yläkulmasta.

Löytääksesi kaiken itse luomasi sisällön, ala kirjoittaa nimeäsi kenttään “Authored by”, valitse listalta oma nimesi, kun se tulee esiin, ja klikkaa "Filter". Päivityspuolen "Edited by" -kenttä toimii samalla tavalla. Sitä kautta löydät ne sisällöt, joita olet käynyt päivittämässä. Jos haluat etsiä sisältöjä sen omistajan perusteella, toimi kuten yllä, eli ala kirjoittaa nimeä "Content owner" -kenttään.

Muilla suodattamilla voit rajata tuloksia esimerkiksi sisällön kielisyyden perusteella, tai sisältötyypillä löytääksesi vaikkapa luomasi englanninkieliset uutiset.

Screen shot illustrating how find content authors and editors in Drupal.

Kaipaatko lisää Drupal-ohjeita?

Student at laptop. Photo by Aalto University / Aino Huovio

Aalto.fi-sivuston erilaiset sivutyypit

Haluatko oppia lisää aalto.fi-sivustolla käytettävistä sivutyypeistä?

Drupal: Aalto.fi-sivusto
Drupal image for Comms use only. Abstract image, yellow.

Ohjevideot – tutoriaalit aalto.fi:n päivittämiseen

Aalto.fi-sivuston videotutoriaalit yhdellä sivulla. Opi, kuinka luot esimerkiksi sivun ja tapahtuman.

Palvelut
Tätä palvelua tarjoaa:

Viestintäpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.
URL kopioitu