Palvelut

Henkilöstöpalvelut – Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

ARTSin HR:n tehtävä on korkeakoulun henkilöstöpalveluista huolehtiminen sekä henkilöstön johtamiseen liittyvien tukipalvelujen kehittäminen ja tuottaminen. ARTS HR toimii osana yliopiston HR-organisaatiota.
Vare_building_aerial_22-8-2018_photo_Mikko_Raskinen

HR-palveluilla on käytössä eSupport-tiketöintipalvelu. Saat vastausviestissä vahvistuksen muodostuneesta palvelupyynnöstä. Jos haluat lisätä tietoja viestiisi, jatkathan viestiketjua vastaamalla saamaasi viestiin (tiketöintitunnus on oltava mukana otsikkokentässä).

Jos asiasi koskee vuosilomaa, poissaoloja, työaikaa, Tiiman, Workdayn tai Epassin käyttöä, olethan yhteydessä:[email protected].

Kansainväliseen henkilöstöön, vieraileviin tutkijoihin (eng. visiting researcher) sekä komennuksiin liittyvät asiat:hr-international-arts@aalto

Palkkaan ja verokorttiin liittyvissä asioissa voit olla suoraan yhteydessä yliopiston palkkatiimiin osoitteessa: [email protected]

ARTSin hr-henkilöstön yhteystiedot

ARTSin HR-henkilöstö työskentelee Väreessä, Otaniementie 14 / PL 31000 (huone P302). Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse:

hr-arts@aalto

ARTS akateemiset rekrytoinnit

Satu Pöyhönen

Henkilöstöpalvelut

Henkilöstöpalvelut eli HR tukee työskentelyä ja esihenkilötyötä Aallossa aina rekrytoinnista osaamisen kehittämiseen ja palkitsemiseen.

Henkilöstöpalvelut
People in Dipoli stairs

Työsuhde -hakemisto

Työsuhteet ehdot ja palkka perustuvat työelämän lainsäädäntöön ja yliopistojen työehtosopimukseen. Lisäksi Aalto-yliopiston tavoitteena työnantajana on tarjota henkilöstölleen innostava työympäristö, haasteellisia työtehtäviä, hyvät työskentelyolosuhteet ja kannustavat urajärjestelmät. Tämän sivut tiedot ja linkit auttavat sinua läpi työsuhteesi Aallossa.

Työsuhdeasiat
Five people at desk with computers
Tätä palvelua tarjoaa:

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.
URL kopioitu