Palvelut

Henkilöstön kehonhuollon livestream-tunti jatkuu maaliskuussa!

Suosittu kehonhuollon livestream-tunti jatkuu jälleen maaliskuusta alkaen! Treenaa kehonhuoltoa etänä kollegoiden kanssa torstaisin.
kuva Unisportin kehonhuollon tunnista

Kehonhuoltotunti auttaa sinua palautumaan rasituksesta, lisäämään liikkuvuutta ja vetreyttä sekä parantamaan kehonhallintaa. Tunnilla tehdään mm. erilaisia liikkuvuusharjoituksia kuten dynaamisia ja staattisia venytyksiä sekä aktivoidaan kehon tukilihaksia.

Tämä on Aalto-yliopiston ja Helsingin yliopiston yhteinen henkilöstön oma kehonhuoltotunti, joka on ilmainen ja kaikille avoin.

Aika

Torstaisin 3.3. – 28.4.2022 klo 16.15 - 17.00(Huom! ei tuntia 14.4.) 5.5. - 16.6. klo 16.30 - 17.15 (Huom! ei tuntia 26.5.)

Kannattaa laittaa aika ja zoom-linkki outlookin kalenteriin, niin ei kehonhuoltotunti unohdu työkiireissä!

Paikka

Zoom (Aalto + HY kehonhuolto, Minna Määttä):

• Zoom link
  • Tapahtuma ID: 891 2005 1592
  • Salasana: aaltohy
  • Tunneille ei tarvitse ilmoittautua, mukaan mahtuu 300 osallistujaa

Ohjaaja

Minna Määttä, Unisport

Ohjauskieli

suomi tai suomi/englanti -yhdistelmä, jos tunnilla henkilöitä, jotka eivät ymmärrä suomea

Varusteet

Osallistujille joustavat vaatteet ja oma jumppamatto tai kodin muu matto alustaksi

Lisätietoja: [email protected]

Unisportin maksuttomat taukoliikuntastriimit "Huolettomat hartiat" viikottain

Unisport tarjoaa Huolettomat hartiat –taukoliikuntastriimit kaikille kaksi kertaa viikossa

Tutustu ja kokeile!
Unisportin huolettomat hartiat livestriimaukset
Tätä palvelua tarjoaa:

Henkilöstöpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.