Ohjelmat

Nordic Master Programme in Visual Studies and Art Education

Tämä ohjelma on englanninkielinen ja löydät enemmän tietoa englanniksi. Vaihda kieli sivun yläosasta.

Master's Programme in Nordic Visual Studies and Art Education on Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ohjelma.

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Mediterranean salad
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vastaa ravintolakyselyyn 11. - 17.3.2024

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan mm. lounaslippuja. Kyselyn toteuttaa Aalto-yliopiston ravintolatoimikunta.
Two students standing next to a train studying a map.

Hyppää Unite!-junan kyytiin Barcelonasta Grenobleen - hae mukaan 7.4. mennessä

Opi kestävästä liikkuvuudesta ja kehitä kulttuurien välistä osaamistasi Unite!-junassa.

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Aalto Readers' Club
Muut