Ohjelmat

Liiketoiminnan analytiikan maisteriohjelma

Tämä sivusto on Business Analytics -maisteriohjelman opinto-opas, jossa olevat materiaalit ja ohjeet on suunnattu ohjelman opiskelijoille. Sivuilta löytyy ohjelman opetussuunnitelma ja tarkempia ohjeita omien opintojen suunnitteluun. Jos olet kiinnostunut hakemaan ohjelmaan, seuraa sivun alaosan linkkiä hakusivuille.

Business Analytics -maisteriohjelma on Kauppakorkeakoulun ohjelma.

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
A woman wearing a big scarf is holidng a cup on her lips. Lights, buildings and people on the background.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Jinjing Zhu: Taito kertoa omista taidoista ja antaa esimerkkejä kokemuksesta auttoi minua saamaan tämän harjoittelupaikan

Jinjing Zhu on toisen vuoden Business Analytics -maisteriopiskelija ja hän tekee harjoittelua OnePlus Finlandilla.

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Aalto Readers' Club
Muut

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Business Analytics, Master of Science (Economics and Business Administration)

Business Analytics -maisteriohjelma yhdistää ainutlaatuisella tavalla johtajuus-, liiketoiminta- ja teknologiaopinnot. Ohjelma on työelämälähtöinen ja vastaa alan sekä tulevaisuuden tarpeisiin. Valmistuneet ovat kestävän liiketoiminnan innovatiivisia asiantuntijoita ja johtajia. Ohjelmassa opiskelu kehittää laaja-alaisesti dataan perustuvaa päätöksentekokykyä ja analyyttista ajattelua mahdollistaen asiantuntijuuden monilla eri aloilla.

Hakeminen
Two Aalto University students on the campus in Otaniemi.

Anna palautetta sivusta