Elämänlaajuisen oppimisen kurssit ja ohjelmat

Key Account Manager

Key Account Manager -valmennuksen tavoitteena on kehittää asiakaskeskeistä ajattelua sekä avainasiakastyöskentelyn toimintatapoja osallistujien yrityksissä. Ohjelma tarjoaa sinulle välineitä asiakkuuksien suunnitteluun sekä arvon tunnistamiseen, luomiseen sekä viestimiseen avainasiakassuhteissa. Ohjelma koostuu viidestä valmennuspäivästä sekä käytännönläheisistä välitehtävistä.

Ajankohta:

Lokakuu 2023 – helmikuu 2024

Opetusajankohdat:

Päivällä

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opetusmuoto:

Lähiopetus

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Edistynyt

Hinta:

4 100,00 € (+alv)

Hakuaika:

3.11.2022 – 6.10.2023

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Koulutusohjelma on tarkoitettu Key Account Managereille, asiakkuuspäälliköille, tuotepäälliköille sekä muille tavoitteellista avainasiakastyötä tekeville. Ohjelma sopii myös henkilöille, joiden toimenkuva myynnissä on muuttumassa.

Kurssin kuvaus

Kaiken liiketoiminnan menestyksen lähtökohta ovat asiakkaat, joille tuotteita tai palveluja tuotetaan. Asiakkuuksien johtaminen, hallinta ja kehittäminen on systemaattista työtä, joilla varmistetaan oikeanlaisen arvon tuottaminen sekä oman liiketoiminnan kilpailukyky ja menestys.

Ohjelman ytimessä on avainasiakastyön tuloksellisuuden kehittäminen pureutumalla asiakasarvon luonnin työkaluihin, asiakkuustyön prosessien parantamiseen sekä viestinnän ja vuorovaikutuksen kehittämiseen asiakassuhteissa.

Ohjelmassa syvennät ymmärrystäsi arvon käsitteestä asiakassuhteissa; arvon tunnistamisesta, kasvattamisesta ja viestimisestä. Saat välineitä tehdä tavoitteellista asiakassuunnittelua sekä kehittää organisaatiosi KAM-työn prosesseja. Parannat myös asiakasviestinnän taitojasi ja opit tapoja toteuttaa arvoa tuottavaa dialogia asiakkaidesi kanssa.

Ohjelma koostuu viidestä valmennuspäivästä, kolmessa jaksossa sekä käytännönläheisistä välitehtävistä.

Lähiopetus tapahtuu Aalto EE:n tiloissa Helsingissä.

  • Päivitetty: