Digiajan markkinoinnin johtaminen
Ohjelman aikana syvennät ymmärrystäsi markkinoinnin ja myynnin kokonaiskuvasta, jossa digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin käytännöt integroidaan toisiinsa tukemaan liiketoiminnan tavoitteita ja yrityksen strategiaa. Ohjelman avulla lisäät myös markkinoinnin suunnitelmallisuutta ja tuloksellisuutta sekä syvennät ymmärrystäsi aidosti asiakaslähtöisestä arvonluonnista ja monikanavaisista palvelukokemuksista. Ohjelma käsittelee markkinointiin liittyviä ajankohtaisia teemoja sekä strategisella että käytännöntekemisen tasolla.
Ajankohta:
–
Opetusajankohdat:
Päivällä
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opetusmuoto:
Lähiopetus
Online
Palveluntarjoaja:
Aalto EE
Taso:
Edistynyt
Hinta:
3 850,00 € (+alv)
Hakuaika:
1.7.2024
– 9.10.2024
Kurssin kuvaus
- Päivitetty: