Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Kuva opiskelijoista juttelemassa
  • Oletko ollut jonkin aikaa kokonaan poissa tai kertyikö opintopisteitä viime vuodelta paljon vähemmän kuin oli tarkoitus?
  • Onko siitä jo pidempi aika, kun tunsit opintojesi olevan hallinnassa?
  • Huomaatko jaksamisen haasteiden tai vaikean elämäntilanteen vieneen tatsin opiskelusta?
  • Jännittääkö uusi alku?
  • Toivoisitko voivasi palata takaisin hyvään opiskelurytmiin?

Mitä? Workshopeissa tarkastellaan opintojen etenemistä tukevia elementtejä, kuten ajanhallintaa, aikaansaamista ja opiskelumotivaatiota. Tapaamisilla jaetaan myös opiskeluun liittyviä fiiliksiä sekä pysähdytään etsimään omia voimavaroja ja polttoainetta opintoihin. Autamme sinua myös tarvittaessa löytämään oikeiden palveluiden piiriin, mikäli tarvitset muuta tukea tai neuvoja opintojen jatkamiseen/palaamiseen liittyvissä kysymyksissä.

Milloin? Ti 8.10. ja 29.10.2024 at 14:00-16:00

Missä? Otakaari 1, Undergraduate center

Kuka? Vetäjinä opintopsykologit Sanni Saarimäki ([email protected]), Alli Mattila ([email protected]) ja opinto-ohjaaja Janne Mertala ([email protected]).

Kieli? Pääkielenä englanti, mutta pienryhmissä suomen tai jonkin muun yhteisen kielen käyttäminen on mahdollista.

Ilmoittautuminen? Webropolin kautta viimeistään 30.9.2024 (https://link.webropol.com/s/backontrack2024)

Groups, workshops and online materials for supporting wellbeing and study ability

This page has groups, workshops and online (MyCourses) material organised by Aalto in the area of well-being. The groups and workshops are conducted in Finnish or English.

Logo of Starting Point of Wellbeing

Starting Point of Wellbeing

The Starting Point of Wellbeing offers students easy access to counselling and advice on matters of well-being and study ability. The services available to you include drop-in (no reservation) advising/counselling sessions, peer support groups, and online materials. You can also make an appointment to receive individual counselling.

Study at Aalto

Anna palautetta sivusta

Aalto-wide sustainability minor logo

Uusi monialainen sivuaine Luonnonvarojen kestävä käyttö käynnistyy Aallossa

Aalto tarjoaa uuden monitieteisen sivuaineen, Luonnonvarojen kestävä käyttö, joka on nyt valmis lisättäväksi opintosuunnitelmaasi!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus

Lukuvuosi-ilmoittautuminen lukuvuodelle 2024 - 2025

Lukuvuoden 2024 – 2025 varsinainen ilmoittautumisaika alkoi 2.5.2024.
Vegetarian food has lower carbon footprint

Kampusravintoloiden aukioloajat kesällä 2024

Opiskelija- ja henkilöstöravintoloiden aukioloajoissa on muutoksia kesällä.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Kerro, millainen MyCourses työtila edistää opiskelemistasi

Kysely Moodle-työtilojen kehittämiseksi kielten opetuksessa