Palvelut

Vuokraa asuntosi aaltolaiselle

Haluatko aaltolaisen vuokralaiseksi? Voimme auttaa, lue lisää.

Haluatko tarjota asuntosi vuokralle Aalto -yliopiston henkilökunnalle tai opiskelijoille?

Aalto Sharetribe (aalto.sharetribe.fi) on Aallon oma epävirallinen yhteisötori, jossa voi ilmoittaa vuokrattavista asunnoista. Ilmoittajalla tulee olla käytössään Aalto-yliopiston käyttäjätunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia voimme viedä asuntoilmoituksen portaaliin puolestanne.

Ilmoitus on tavanomainen asunnon vuokrailmoitus, jossa tulee olla ilmoitettuna vuokra/kk sekä vuokranantajan yhteystiedot: nimi, sähköposti ja/ tai puhelinnumero. Ilmoitukseen voi lisätä kuvia. Lähetä kuvat sähköpostin liitetiedostoina joko jpg tai png muodossa. (Ei PDF)

Suosittelemme, että ilmoitus laaditaan suomeksi ja englanniksi jotta se tavoittaa laajan kansainvälisen yhteisömme.

Huomioithan, että Aalto Sharetriben ilmoituksia pääsee lukemaan kuka tahansa, myös Aalto-yliopiston ulkopuoliset henkilöt. Ilmoitusten jättämiseen ja kommentointityökaluun tarvitaan Aalto-yliopiston tunnukset.

Yhteydenotot ja ilmoitusten toimittaminen [email protected] (palvelu ei ole käytössä kesällä)

Katso myös

Väliaikainen majoitus

Täältä löydät tietoa väliaikaisesta asumisesta, jota Aalto tarjoaa yhdessä Unihomen kanssa. Lisäksi löydät linkkejä, jotka helpottavat väliaikaisen asunnon tai muun tilapäismajoituksen löytämistä.

Aalto Töölö

Asunto pääkaupunkiseudulta

Asumispalveluiden ohjeita asunnon löytämiseen ja vuokraamiseen pääkaupunkiseudulta. Linkkejä sekä vuokra-asunnon että omistusasunnon etsintää helpottaville sivustoille.

AaltoInn room

Asumisen käytännön asiat

Käytännön asioita asumiseen liittyen. Vinkkejä muun muassa sähköön, vesimaksuun, lämmitykseen, internettiin, kotivakuutukseen ja huonekaluihin liittyen.

Kuva kotitoimistosta

Henkilöstöpalveluiden (HR) yhteystiedot

Löydät oman yksikkösi henkilöstöpalveluiden yhteyshenkilön tämän sivun kautta.

People biking in front of Väre and ABloc
Tätä palvelua tarjoaa:

Henkilöstöpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.