Avoimet työpaikat

Tervetuloa meille töihin! Täältä löydät avoimet työpaikkamme. Aalto-yliopistossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Rakennamme kestävää tulevaisuutta saavuttamalla läpimurtoja avainalueillamme ja niiden yhtymäkohdissa.

Jos olet jo Aallossa töissä, haethan tehtävää sisäisen järjestelmämme kautta: Workday -> Internal Jobs/Sisäiset työpaikat.

Jos olet Aallon ulkopuolinen, luo itsellesi ensin hakijaprofiili kun haet positiota. Täällä lisätietoa hakemuksen jättämisestä.

Tutustu ihmisiimme Aalto-yliopiston 10-vuotisjuhlissa kuvatun videon avulla.

Lue lisää urasta Aalto-yliopistossaRekrytoinnin tietosuojailmoitus

Kirjaudu sisään tai luo hakijaprofiili

Aalto University - people

Asiantuntija

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Asiantuntija

Projektipäällikkö

Psykologiharjoittelija

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu
Sähkötekniikan korkeakoulu
Sähkötekniikan korkeakoulu
Kauppakorkeakoulu

Koordinaattori, Helsinki GSE

Aalto työyhteisönä

Töihin Aaltoon

Aalto-yliopistossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Olemme rohkeiden ajattelijoiden kansainvälinen yhteisö, joka luo kestävää tulevaisuutta koulutuksella, tutkimuksella sekä innovatiivisilla ideoilla ja ratkaisuilla. Tule mukaan muuttamaan maailmaa – tarjoamme lukuisia houkuttelevia uramahdollisuuksia.

Life at the campus.

Tenure track

Aalto-yliopiston professorien urapolku.

At work

For international staff

Are you thinking of moving to Finland to work at Aalto University - or are you already an international member of the Aalto community? The information below might provide interesting insight in the practicalities of living in Finland and working at Aalto.

Campus life

Uramahdollisuudet Aallossa

Aallossa työskentelee alansa parhaita ammattilaisia laajassa kirjossa eri tehtäviä. Rekrytoinnit perustuvat aina avoimuuteen ja reiluuteen. Täältä löydät tietoa eri tehtävistämme, olit sitten kiinnostunut professuurista, tutkijatehtävistä, tai muista Aallossa tarjolla olevista rooleista.

At work.